Poslovni sastanci i događanja

Smješten u samom centru Opatije, ali ipak u neposrednoj blizini mora, Hotel Paris idealno je mjesto za održavanje poslovnih sastanaka i događanja s ciljem uspjeha i zadovoljstva.

Organizirajte poslovni sastanak, konferenciju ili druga događanja u centru Opatije

Kongresna dvorana Hotela Paris nalazi se u blizini glavnog ulaza, restorana i izlaza na terasu. Zahvaljujući velikoj količini prirodne svjetlosti i zvučnoj izolaciji te najsuvremenijoj dostupnoj opremi i tehničkoj podršci, omogućuje nesmetan rad u ugodnom i klimatiziranom prostoru u samom centru Opatije.

Iza svakog dobro organiziranog događaja stoji kvalitetna ponuda pomno odabranih jela i pića.

Predahnuti uz kavu možete u modernom predvorju ili na sunčanoj terasi. Za Vas smo pripremili i ponudu radnih ručkova. Osim toga, naš chef može pripremiti i svečanije večernje menije koji će zadovoljiti i goste s najvećim očekivanjima. Za zahtjevna nepca, tu je i širok izbor vrhunskih vina.

Ne morate brinuti ni o čemu – prepustite nama organizaciju Vaših poslovnih događanja s povjerenjem!

hotel paris opatija congresses bussiness events

Kongresna dvorana

Dimenzije:
dužina 11 m
širina 8 m

Postav kongresne dvorane

Kino postav sa stolom za predavača – 100 osoba

Školski postav sa stolom za predavača – 60 osoba

"U" postav – 40 osoba

Neka posao ne bude samo obaveza, već i zadovoljstvo.

Rezervirajte dvoranu

Ako imate pitanje ili želite rezervirati dvoranu, slobodno nas kontaktirajte putem obrasca u nastavku.

Posebne ponude

Posebne ponude